نچ نچ نچ
نوشته شده توسط : .*m*.

 

دیروز داشتم تو یه کوچه ای نزدیک خونمون راه میرفتم

 

دیدم دو تا بچه 4 الی 5 ساله دارن بازی میکنن

 

کوچه هم خیلی خلوت بود رفتم پشت سرشون سرعتمو کم کردم

 

گوشیمو در اووردم الکی یه شماره ای گرفتم

 

.

 

.

 

.

 

.

 


 

گفتم :علی دو تا بچه اینجا هست ماشین رو بردار بیار

 

تا من کلیه هاشونو در بیارم که بفروشیم یخ هم با خودت بیار

 

اقا تا اینو گفتم اولی که از شدت گریه غش کرد

دومی هم یه ذره دوید بعد ایستاد خودشو خیس کرد





:: موضوعات مرتبط: تصاویر خیلی خنده دار , پست های خیلی خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: پست های خیلی خنده دار , fun , جوک های 94 , ترول های جدیده جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : جمعه 17 / 10 / 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: